برج مهرآفرین محمودیه

تماس بگیرید
فروش مدرن

140

شناسه ملک

400 m2

اندازه

شرح

برج مهرآفرین محمودیه

 

برج مهرآفرین محمودیه، اثری از معماری منحصر به فرد و مدرن، موفقیتی در هم‌آمیزی زندگی شهرنشینی با طبیعت و فضای سبز است.

این برج در جایی استراتژیک در منطقه محمودیه، خیابان “ب” نبش کوی ششم قرار گرفته و با زیربنای 19000 متر مربع، به عنوان یکی از پروژه‌های برتر معماری شهری به شمار می‌آید.

طراحی این مجتمع مسکونی، کاری از معمار نیکبخت، دارای 24 طبقه مسکونی است که هر واحدی در آن از متراژی مابین 390 تا 420 متر مربع بهره می‌برد و همچنین پنت هاوس‌هایی با متراژ 850 متر مربع دارد. این برج باغ به تحقق تعریف جدیدی از زندگی شهری با ارائه یک سبک زندگی لوکس و پر از امکانات می‌پردازد.

لابی دو طبقه برج نه تنها محلی برای پذیرایی و استقبال است بلکه به‌مثابه مرکز اجتماعی با اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس، سالن زیبایی، سینمای خانگی و نمازخانه تجهیز شده است.

طبقه سبز واقع میان این دو لابی و اولین طبقه‌ی مسکونی، هدف خود را کشاندن طبیعت به داخل فضای مسکونی پر جمعیت قرار داده و به عنوان یک فضای نشستن و محل بازی کودکان طراحی شده است.

امکانات رفاهی برج شامل هلی‌پد، استخر در بام، فضای ورزشی در بام، فضای نشستن و پنتری اختصاصی در بام، و یک طبقه نیمه باز با حوض و آب‌نما و کافه می‌باشد.

اسپای مجهز، سالن‌های ورزشی، از جمله استخر، سونا، جکوزی و فضاهای اختصاص داده‌شده به بازی‌های کودکان و بزرگ‌ترها، نکات برجسته‌ی دیگری هستند که زندگی در برج مهرآفرین را به تجربه‌ای منحصر به فرد بدل کرده‌اند.

مشاورین املاک شمرون هوم با ارائه اطلاعات دقیق و مفصل، شما را در انتخاب بهترین واحد های مسکونی و یا سرمایه‌گذاری در این پروژه ها، یاری می‌رسانند. انتخاب برج مهرآفرین محمودیه نه تنها انتخابی برای سکونت است، بلکه انتخابی برای یک سبک زندگی ناب و یک سرمایه‌گذاری مطمئن است.

 

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

آدرس

  • شناسه ملک 140
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 4
  • اندازه 400 m2

تماس