آلتین داغ آنکارا

تماس بگیرید

11747

شناسه ملک

شرح

آلتین داغ آنکارا

پروژه لوکس در آنکارا در یکی از مرکزی ترین نقاط شهر

املاک فروشی در آلتین داغ آنکارا واقع شده اند. این مجتمع در یک منطقه تجاری و شهرکی بسیار پرتقاضا در محله اسکیتلر، در فاصله چند قدمی با کلیه امکانات اجتماعی روزمره و اجتماعی مانند بازارها، مراکز خرید، بازار عمومی، بانک ها، بیمارستان ها، مدارس، اقامتگاه ها، بانک ها، کافه ها و رستوران ها واقع شده است. این آپارتمان های لوکس در آنکارا 150 متر تا ایستگاه مترو، 1.6 کیلومتر تا پارک جوانان آنکارا، 2 کیلومتر تا ایستگاه قطار آنکارا، 4 کیلومتر تا مرکز حلال احمر، 8 کیلومتر تا چانکایا آتاکوله و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی اسن بوغا فاصله دارد.

مجتمع مسکونی VIP دارای مساحت 157.000 متر مربع است. در طبقه همکف مجتمع مسکونی یک مرکز خرید با برند های مشهور جهان به مساحت 28000 متر مربع قرار گرفته که شامل  یک سینمای فضای باز نیز می باشد. این مجتمع مسکونی همچنین دارای پارکینگ سرپوشیده، سیستم نگهبانی 24 ساعته، فضای پذیرایی، فضای سبز در طبقات، سالن بدن سازی، آبگرم و حمام ترکی، خشکشویی، دستگاه واکس زن اتوماتیک، اتاق کنفرانس و جلسات، اتاق دوربین مرکزی، لابی، دربان و سیستم های ورودی الکترونیکی می باشد.

متراژ واحد ها در این مجتمع بین 79 متر مربع تا 286 متر مربع متغیر است و به صورت تکمیل نشده تحویل داده می شوند. این امر به صاحبان اجازه می دهد هر تعداد اتاق خواب را که می خواهند اضافه کنند. بسته به انتخاب مالک، آپارتمان ها مجوزهای لازم برای استفاده به عنوان دفتر یا محل اقامت را دارا می باشند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت  تماس یا پیام در واتس اپ بدهید.

 

آقای امیرانی مدیر پروژه 09122969193

تماس در واتس آپ

 

آدرس

تماس