آنکارا کیچی اوران

تماس بگیرید

11731

شناسه ملک

شرح

آنکارا کیچی اوران

آپارتمانهای بزرگ در آنکارا کیچی اوران، محله اوواجیک مناسب برای سبک زندگی خانوادگی

این آپارتمانهای فروشی در آنکارا، کیچی اوران واقع شده اند. این آپارتمان ها در موقیعت مکانی مرکزی در محله اوواجیک قرار دارند، به همه امکانات اجتماعی و روزمره مانند مارکیت ها، بازار عمومی، داروخانه ها، مدارس، بانک ها، پارک ها، مسیرهای پیاده روی، نقاط اتصال بزرگراه و ایستگاه های حمل و نقل عمومی نزدیک هستند. این آپارتمانهای فروشی در آنکارا 850 متر از نقطه اتصال بزرگراه، 2.7 کیلومتر تا نزدیکترین بیمارستان، 11 کیلومتر تا کزیلای، 15 کیلومتر تا چانکایا اتاکولی و 24 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی اسنبوعا فاصله دارند.

این آپارتمانها با نام تجاری جدید در مجتمع ای با مساحت 5.083 مترمربع و مناطق سبز 1.980 متر مربعی، از یک بلوک با 18 طبقه و 3 آپارتمان در هر طبقه تشکیل شده اند. این مجموعه سبک زندگی ممتاز با ویژگی هایی مانند استخر تزئینی، پارکینگ روباز و سرپوشیده، مسیرهای پیاده روی، زمین های بازی کودکان، مکان های نشیمن، سالن بدن سازی، زمین بسکتبال، آسانسور آتش نشانی، امنیت 24/7 و سیستم دوربین امنیتی را ارائه می دهد.

این آپارتمانها با 4 اتاق خواب دارای آشپزخانه مجزا، 2 حمام، و 2 بالکن هستند. این آپارتمان های خانوادگی دارای سقفی با 3 متر ارتفاع، کف لمینت و سرامیک درجه یک، کاغذ دیواری های وارداتی و لوازم آشپزخانه با کیفیت بالا هستند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت  تماس یا پیام در واتس اپ بدهید.

 

آقای امیرانی مدیر پروژه 09122969193

تماس در واتس آپ

 

آدرس

تماس