برج سدروس ولنجک

تماس بگیرید
فروش کلاسیک

4468

شناسه ملک

250 m2

اندازه

شرح

برج سدروس ولنجک

 

برج سدروس ولنجک: نماد اعیان‌نشینی و تجمل در قلب ولنجک

برج سدروس ولنجک، نمونه‌ای پرشکوه از معماری کلاسیک، که توسط سازنده‌ای باصفت و آرشیتکتی شناخته شده به نام علی موسی پناه به اتمام رسیده، به عنوان یک برج باغ مسکونی در قلب ولنجک تهران، تجلی‌گاهی برای زندگی رویایی به حساب می‌آید.

این پروژه استثنائی که کار خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۸ به پایان رساند، زیبایی و عظمت را با هم ادغام کرده است.

با زمینی به متراژ ۱۰۳۰ مترمربع و زیربنای کل ۸۰۰۰ مترمربع، برج سدروس واحدهایی دارد که هرکدام به متراژ ۲۵۰ مترمربع می‌باشند و از یک پنت‌هاوس باشکوه ۷۵۰ متری بهره می‌برند. این ترکیب بی‌نظیر از فضا و لوکس بودن، فرصتی برای زندگی در محیطی دلباز و باشکوه را فراهم می‌آورد.

مجتمع با اسکلت فلزی و معماری کلاسیک خود، ارتفاع سقف‌هایی با ۳٫۸۰ متر در واحدها و ۵ متر در لابی را عرضه می‌دهد، که حس ورود به مکانی درشت‌نما و استثنایی را به همراه دارد. ساکنان همچنین از لابی ۲۴ ساعته با پرسنل مقیم و تاسیساتی آمین به چیلر، فن کوئل و برق اضطراری بهره‌مند هستند.

دسترسی آسان به اتوبان‌های مدرس و چمران، زندگی در برج سدروس را برای کسانی که به دنبال ترکیبی از خلوت و دسترسی‌های شهری هستند، ایده‌آل می‌سازد. امکانات تفریحی متعدد شامل روف گاردن با حیاط‌سازی به سبک هلندی، استخر، سوناهای خشک و بخار و بدنسازی، پاسخگوی نیازهای افراد در جستجوی یک شیوه زندگی سالم و فعال هستند.

مشاورین املاک شمرون هوم، با دانش و تجربه‌ی عمیق از بازار املاک و مسکن ولنجک، در خدمت شما هستند تا مشاوره‌ی معتبری را برای خرید و انتخاب بهترین واحدهای موجود در برج سدروس ارائه دهند.

شما می‌توانید به یکی از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین برج‌های باغ مسکونی تهران، برج سدروس ولنجک، با اطمینان خاطر وارد شوید و بخشی از این جامعه‌ی خاص و برجسته شوید.

 

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

آدرس

  • شناسه ملک 4468
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 3
  • اندازه 250 m2

تماس