برج فاطیما تاور ولنجک

تماس بگیرید
فروش کلاسیک

219

شناسه ملک

330 m2

اندازه

شرح

برج فاطیما تاور ولنجک

 

برج فاطیما تاور ولنجک یک اثر معماری خیره‌کننده در محله‌ی اعیان‌نشین ولنجک تهران، تجسمی است از تعادل بین زیبایی کلاسیک و امکانات مدرن زندگی. این برج لوکس، که در زمینی به مساحت 2450 مترمربع بنا شده، دارای 17 طبقه و مجموعاً 22000 مترمربع بنا در 44 واحد فضای زندگی متنوع است.

مشخصات مجتمع مسکونی فاطیما

 

طراحی فاطیما تاور توسط امید غلامپور، یکی از معماران بنام، انجام شده است که هر کدام از 44 واحد از 260 تا 550 مترمربعی را به نحوی خیره‌کننده پوشش داده است. آشپزخانه‌های آن با وسایل برند MIELLE فرنیش شده و استفاده از بهترین متریال‌ها و کاشی و سرامیک اسپانیایی در سرویس‌ها، مراد است از دقت به جزئیاتی که در هر نقطه از مجتمع مشهود است.

امکانات فاطیما تاور فراتر از توقع است – با یک لابی مجلل 1200 مترمربعی که با ارتفاع 8 متر خود را با هتل‌های 7 ستاره مقایسه می‌کند، این مجتمع به بی‌مثال‌ترین معانی از کیفیت اشاره دارد. 160 پارکینگ سه‌طبقه، تضمین کننده راحتی ساکنین هستند و اسانسورهای 12 نفره شرکت میتسوبیشی ژاپن و سیستم امنیتی پیشرفته به خوبی نیازهای روزمره را پاسخ می‌دهند.

برج فاطیما تاور ولنجک – اوج زیبایی و فناوری در قلب تهران

 

روف گاردن 1000 متری این مجموعه یکی از لوکس‌ترین فضاهای آن به شمار می‌رود که با یک سالن اجتماعات بزرگ، بهشتی خصوصی برای میزبانی رویدادهاست. امکانات ورزشی شامل استخر با دید کل تهران، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی با مربی تمام وقت، سالن بیلیارد، حمام سنتی و سالت اسپا، و همچنین کافی شاپ‌های مجلل، نمایانگر سبک زندگی بی‌نظیر و مدرن‌ترین امکانات هستند.

برج فاطیما تاور ولنجک همچنین برای خدمات 24 ساعته روم سرویس و امکان دسترسی رایگان به تله‌کابین توچال به عنوان امکانات ویژه‌ای برای ساکنینش قدم پیش نهاده است. سوئیت‌های مجزا برای اسکان خدمه و خدمات کارواش در محل پارک اتومبیل‌ها این تصویر از خدمات برتر را تکمیل می‌کند.

زندگی در فاطیما تاور ولنجک به معنای غرق شدن در یک دنیای از زیبایی، آسایش و تجمل است. ارتقای سبک زندگی شما تنها یک تماس با تیم ما فاصله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از واحد‌های موجود، ما در خدمت شما هستیم.


مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

 

آدرس

  • شناسه ملک 219
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 4
  • اندازه 330 m2

تماس