برج نارسیس زعفرانیه

تماس بگیرید
فروش کلاسیک

3366

شناسه ملک

330 m2

اندازه

شرح

برج نارسیس زعفرانیه

 

برج مسکونی نارسیس زعفرانیه: سازه‌ای در خور توجه با معماری کلاسیک توسط شاهین جعفری و آرشیتکت راحمی نژاد.

در قلب منطقه زعفرانیه تهران، برج نارسیس کوهسار به عنوان نمادی از زیبایی معماری کلاسیک و تجمل معماری مدرن پا به عرصه وجود نهاده است.

این مجتمع مسکونی باشکوه، متجلی‌گر بینش و تبحر سازنده معتبر، آقای شاهین جعفری و دانش فنی آرشیتکت مشهور، مهندس راحمی نژاد می‌باشد. شروع پروژه‌ای در سال ۱۳۹۵ و اتمام آن در ۱۳۹۸، برج نارسیس را به یکی از جاذبه‌های سکونتی در خیابان روستاییان زعفرانیه تبدیل کرده است.

در طراحی این برج باغ مسکونی، تعادلی دقیق میان زیبایی‌ شناسی سنتی و عملکردگرایی مدرن در نظر گرفته شده است. مجتمع شامل ۱۵ طبقه با ۱۰ واحد مسکونی لوکس، هر یک به متراژ حدود ۳۳۰ متر مربع، به اضافه یک پنت هاوس با شکوه به مشابه متراژ و ۴۰ واحد پارکینگ اختصاصی است.

امکاناتی نظیر استخر، سونا، بدنسازی، روف گاردن با حیاط سازی هلندی، و لابی ۷ متری بازتعریف شده از تجمل، همه و همه به منظور پاسخگویی به نیازهای هر چه بالاتر رفاهی رزیدنت‌هایش طراحی شده‌اند. با دسترسی آسان به اتوبان‌های مدرس و چمران، این مجموعه تجلی‌گر تعادل بی‌عیب و نقص بین امکانات شهری و آرامش خانگی است.

به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص مشاورین املاک شمرون هوم، برج نارسیس زعفرانیه نمادی از زندگی فاخر و مملو از آسایش در قلب زعفرانیه است. این مجتمع مسکونی، که با معماری منحصر به فرد و اسکلت‌ فلزی پایدارش مورد تحسین قرار گرفته، به عنوان معیاری جدید در نوآوری و لوکس نشینی شناخته می‌شود.

 

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

آدرس

تماس