رویال تاورز ولنجک

تماس بگیرید
کلاسیک موجود

3470

شناسه ملک

250 m2

اندازه

شرح

رویال تاورز ولنجک

 

واقع در قلب منطقه اعیان‌نشین ولنجک، مجتمع مسکونی رویال تاورز با الهام از سبک معماری کلاسیک و بهره‌مندی از فضاهای زیبا و کاربردی، تعریف جدیدی از زندگی شهری را ارائه می‌دهد. ساخته شده بر روی زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۳۷۰۰ متر مربع، این مجتمع خیره‌کننده به دنبال آن است تا استانداردهای زندگی در یکی از مطلوب‌ترین نقاط تهران را بالا ببرد.

مشخصات مجتمع مسکونی رویال تاورز

رویال تاورز ولنجک در ۱۳ طبقه طراحی شده است که شامل ۹ طبقه مسکونی بالای همکف و ۳ طبقه پارکینگ زیرزمین است. با تعداد محدودی از واحدهای مسکونی لوکس که عبارتند از ۱۶ واحد با متراژهای ۲۲۶ و ۲۳۵ متر مربع و دو واحد پنت‌هاوس باشکوه با مساحت ۴۵۸ متر مربع، فضایی مملو از آرامش و اختصاصی برای ساکنین خود فراهم آورده است.

امکانات ویژه:

این مجتمع مسکونی نه تنها از نظر فضای سکونتی بلکه از لحاظ امکانات رفاهی نیز متمایز است. مساحت چشمگیر فضای لابی، استخری مدرن، سالن ورزش مجهز، و فضای مشاعات، جمیع اینها به منظور ایجاد فضایی لوکس و راحت برای ساکنین طراحی شده‌اند.

طراحی و معماری:

طراحی مجتمع مسکونی رویال تاورز بر عهده‌ی معمار پیشرو، مسعود مهرتاش بوده که با استفاده از مصالح با کیفیت مانند سنگ و سازه‌های بتنی، همراه با سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت فرآیندهای نوین ساختمان‌سازی را به کار گرفته است. ارتفاع واحدهای ۳٫۶۰ متری، نور و فضایی باز و دلباز را به ارمغان می‌آورد.

سازنده و مالک:

پروژه رویال تاورز با مدیریت و سرمایه‌گذاری موسسه بذرافشان، نشان از تعهد به کیفیت و توجه به جزئیات دارد. تمامی این ویژگی‌ها و امکانات، رویال تاورز را به یک انتخاب ایده‌آل برای زندگی مدرن و لوکس در ولنجک تهران مبدل ساخته‌اند.

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

آدرس

تماس