منطقه چانکایا آنکارا

تماس بگیرید

11737

شناسه ملک

شرح

منطقه چانکایا آنکارا

منطقه چانکایا آنکارا آپارتمانهای لوکس در مجتمع ای با امکانات رفاهی در آنکارا، اوران این آپارتمان ها در آنکارا، اوران واقع شده اند. اوران یک منطقه مسکونی لوکس در آنکارا است که در منطقه چانکایا قرار دارند. این منطقه مسکونی از زندگی شلوغ شهری به اندازه کافی فاصله دارد اما دارای فرصت های حمل و نقل بسیاری دارد که دسترسی آسان به سایر مناطق شهر را فراهم می کند. اوران با امکانات روزمره و اجتماعی بیشمار مکانی ایده آل برای خرید خانه رویایی شماست!

این آپارتمان ها با دید دریاچه در یک مجتمع ای متشکل از 5 بلوک واقع شده اند. این مجتمع مسکونی امکانات گسترده ای از جمله دریاچه شنا به طول 2.5 کیلومتر با ساحل اختصاصی، رستوران ها، کافه ها، زمین های بازی کودکان، جزیره گرمسیری، باشگاه قایقرانی، باشگاه تنیس، آبشارهای آزور، تراس، و امکانات ورزشی و غیره را ارایه می دهد.

این آپارتمانهای لوکس در آنکارا 4.1 کیلومتر تا دریاچه ایمیر، 6 کیلومتر تا چانکایا اتاکولی، 7.5 کیلومتر تا جنگلODTU ، 10 کیلومتر تا کیزیلای، 15.2 کیلومتر تا دریاچه گولباشی موعان و 37 کیلومتر تا فرودگاه اسنبوعا فاصله دارند.

این آپارتمان ها چیدمان های مختلفی را با یک اتاق نشیمن، آشپزخانه اوپن یا جداگانه، حمام – توالت یا حمام اختصاصی و بالکن ارائه می دهند. همه آپارتمان ها مجهز به لوازم با کیفیت بالا، کفپوش لمینت و مرطوب هستند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت  تماس یا پیام در واتس اپ بدهید.

 

آقای امیرانی مدیر پروژه 09122969193

تماس در واتس آپ

 

آدرس

تماس