منطقه ی اوسکودار استانبول

تماس بگیرید

11797

شناسه ملک

شرح

منطقه ی اوسکودار استانبول

پروژه ای کامل، فوق لوکس ترین مجتمع ملکی در استانبول در منطقه ی اوسکودار

زندگی فوق لوکس با امکانات یک هتل 5 ستاره 

اگر خواهان زندگی در یک خانه با کیفیت و امکانات یک هتل 5 ستاره هستید .با زندگی در این پروژه شما همیشه حس یک زندگی فوق العاده مجلل را خواهید داشت. با سقف های بلند و لابی حس شکوه و عظمت به بیننده منتقل میشود. دسترسی راحت به تمام نقاط شهر و فرودگاه، راحتی در رفت و آمد را برای شما تضمین میکند. ساخته شده توسط یکی از بزرگترین شرکت های ساخت و ساز بین المللی در کشور ترکیه و گارانتی اجاره، سرمایه گذاری مطمئن در کشور ترکیه را برای شما فراهم کرده است.

دریافت پاسپورت ترکیه

با توجه به قوانین جدید مهاجرتی ترکیه برای دریافت شهروندی و پاسپورت کشور ترکیه افراد خارجی با خرید ملک به ارزش بیش از 250 هزار دلار میتوانند برای خود و خانواده خود پاسپورت ترکیه را دریافت کنند از این رو  بهترین فرصت برای دریافت پاسپورت کشور ترکیه می باشد.

فراتر از آنچه می خواهید

پروژه  دارای واحدهای یک خوابه تا سه خوابه با شروع متراژهای 50 تا 221 مترمربع و شروع قیمتها از 1764000 لیر تا 19482000 لیر می باشد . نورگیری و رنگ سفید و دارا بودن مرکز خرید از مهمترین نقاط قوت پروژه بود و از این نظر تمامی ایرانی ها را به خوب جلب میکند.

امکانات بی نظیر

فضای سبز زیبا و آب نمای طراحی شده فضایی زیبا برای گذراندن وقت و قدم زدن در محوطه پروژه فراهم کرده است. همچنین با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی نظیر: ۱۵ سالن سینما 4D، آکواریوم و حیات وحش زیر آب (مشابه آکواریوم دبی)، پیست اسکی روی یخ، بیش از ۱۰۰ رستوران و کافه در این مجموعه وجود دارد که هر سلیقه و و هر طبع غذایی رو برآورده می‌کند، استخر سرپوشیده و روباز، استخر مخصوص کودکان ، محوطه پیاده روی ،فضای سبز، سالن فیتنس،حمام ترک، استخر مخصوص کودکان، سونا ، ضدزلزله، آسانسور،پله های اضطراری ،دوربین مداربسته،آیفون تصویری، سیستم امنیتی، نگهبانی 24 ساعته، پارکینگ و … می باشد که طعم یک زندگی لوکس را برایتان به ارمغان آورده است. واحدهای این مجموعه آماده تحویل و سند واحدها یک روزه انتقال داده می شوند.

درباره ی منطقه ی اسکودار

محله اسکودار یکی از پرجمعیت ترین مناطق استانبول است.این منطقه قدیمی، از غرب با تنگه بسفر، از شمال با بیکوز، از شرق با عمرانیه و ازجنوب با کادیکوی همسایه ست.حمل و نقل در این منطقه به آسانی و به وسیله ی تنگه ی بسفر و از طریق قایق و پل ، مترو ،کشتی و… انجام میشود. این منطقه اصالت خود را حفظ کرده و  آرامش و زندگی اصیل مردم ترک در آن جریان دارد.سکودار از نظر شرایط آب و هوایی دریای مرمره را دارد از نظر دما معتدل هست اما برخی از باد های سرد را دارد تابستان اون کمی گرم می شود ولی زمستانش بارانی است. زیباترین مناظر استانبول از ساحل اسکودار دیده می شوند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تماس یا پیام در واتس اپ بدهید.

آقای امیرانی مدیر پروژه 09122969193

تماس در واتس آپ

 

آدرس

تماس