پروژه کوروش درکه

تماس بگیرید
فروش مدرن

183

شناسه ملک

220 m2

اندازه

شرح

پروژه کوروش درکه

 

پروژه کوروش درکه، عرصه‌ای از جلال و جبروت معماری، معرف تلفیقی از هنر و فن‌آوری نوین مهندسی است که با مدیریت و بهره‌گیری از توان گروه اقتصادی و مهندسی لوتوس به واقعیت مبدل شده‌ است.

این مجتمع مسکونی فاخر که مزین به طراحی‌های مدرن و روح‌بخش ایرانی است، در موقعیتی بی‌بدیل در منطقه اوین و درکه، نبش کوچه آفتاب ولنجک، میدان دانشگاه به سمت درکه ساخته شده است.

با ارتفاعی قابل توجه شامل 18 طبقه، کوروش درکه دارای 13 طبقه‌ی واحدهای مسکونی با تعداد 134 واحد می‌‌باشد و 5 طبقه نیز به امکانات مشترک اختصاص یافته‌اند.

متراژهای متنوعی برای واحدها پیش‌بینی شده که شامل فضا‌هایی با مساحت‌های 110، 116، 162، 176، 180، 185، 216، و 220 مترمربع است.

زیربنای کلی این پروژه 39800 متر مربع برآورد شده و با رویکردی که در ارائه بهترین قیمت فروش دارد، برای خریداران یک فرصت استثنایی است.

از امکانات این مجموعه می‌توان به لابی باشکوه، سالن‌های ورزشی متعدد، استخر مجزا برای آقایان و بانوان، سالن‌های تخصصی ماساژ، Kids Room و Play Room، سالن چندمنظوره، سینمای خانوادگی، کافی‌شاپ و رستوران، واحد‌های آموزشی و فرهنگی مانند موسیقی و کتابخانه و همچنین خشکشویی اشاره کرد.

مشاورین املاک شمرون هوم با ارائه خدمات مشاوره‌ای به‌روز و دقیق، راهنمایی‌هایی جامع در مورد این پروژه و سایر ملک‌های مطلوب منطقه در اختیار خریداران و سرمایه‌گذاران قرار می‌دهند. این مجموعه نه تنها یک فضای زندگی را فراهم می‌آورد، بلکه تجربه‌ای از زندگی مدرن که با فرهنگ ایرانی آمیخته شده‌ است را به ارمغان می‌آورد.

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

 

آدرس

  • شناسه ملک 183
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 3
  • اندازه 220 m2

تماس