ژوان پارک 2 ولنجک

تماس بگیرید
فروش مدرن

1709

شناسه ملک

شرح

ژوان پارک 2 ولنجک

 

مجتمع مسکونی لوکس ژوان پارک 2 ولنجک: نمادی از مدرنیته و رفاه در قلب تهران

مجتمع مسکونی ژوان پارک 2 ولنجک، برترین نمونه‌ی مدرن معماری و سطح بالای زندگی در منطقه‌ی ممتاز ولنجک است.

ژوان پارک 2 ولنجک نمادی از مدرنیته و رفاه در قلب تهران

 

این شاهکار معماری که توسط آقای گلستانیان به عنوان مالک، فرهاد صائبی به عنوان سازنده و افشین حجت به عنوان آرشیتکت خلق شده است، تجربه‌ای لوکس و کم‌نظیر از زندگی شهری را برای ساکنانش به ارمغان می‌آورد.

این پروژه‌ی مسکونی با وسعتی برابر با 1040 متر مربع زمین و 6000 متر مربع زیربنا، در 15 طبقه ساخته شده است که شامل 10 طبقه‌ی مسکونی روی همکف و 3 طبقه‌ی زیرزمین با 40 واحد پارکینگ می‌باشد.

واحدهای مسکونی ژوان پارک 2 هرکدام به متراژ 400 متر مربع، با امکاناتی نظیر استخری به مساحت 200 متر مربع و سالن ورزشی 160 متری، تعریفی تازه از آسایش و تجمل را ارائه می‌دهند.

ارتفاع 4 متری واحدها در کنار لابی مجلل با ارتفاع 6 متر، فضایی باز و روشن را فراهم می‌آورد و نمای شیک و مدرن ساختمان، که با مصالح اولیه‌ای نظیر چوب، سنگ و فلز آراسته شده، منظری خیره‌کننده از داخل و خارج به همراه دارد.

به لطف استفاده از اسکلت فلزی مستحکم و سیستم سرمایش و گرمایش پیشرفته چیلر و فن کویل، تضمین می‌شود که ساکنان ژوان پارک 2 در هر فصلی از آب و هوای ایده‌آل در خانه‌های خود لذت ببرند.

مشاورین املاک شمرون هوم، با تجربه‌ی گسترده و دانش عمیق از منطقه ولنجک و بازار املاک منطقه، همواره آماده ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای بی‌نظیر به خریداران بالقوه می‌باشند تا آنها بتوانند منزل مطابق با خواسته‌ها و شیوه‌‌ی زندگی‌شان را در ژوان پارک 2 پیدا کنند.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در یکی از لوکس‌ترین مجتمع‌های مسکونی تهران هستید، ژوان پارک گزینه‌ای است که در این مسیر نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

 

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

 

آدرس

تماس