تور بازدید از شهر و گزینههای خرید
با همراهی شما نسبت به زمان، بودجه و درخواستتان، مناطق و املاک کاندید را بررسی خواهیم کرد و تمام گزینههای ممکن در چهارچوب شرایط شما را برایتان ارائه خواهیم کرد. نتیجه خدمات ما همراهی با شما و تصمیمگیری برای خریدتان در کمترین زمان و بهترین شرایط خواهد بود.
پیش پرداخت و عقد قرارداد رزرو
پس از بازدید و بررسی گزینههای مختلف و اتخاذ تصمیم نهایی خرید ملک، قرارداد رزرو خرید توسط وکلای ازمیر استیت تنظیم شده و طبق توافق طرفین مبلغی به عنوان بیعانه (حداقل 1000 دلار) برای خرید ملک مورد نظر پرداخت خواهید کرد. در قسمتهای مختلف قرارداد زمان پرداخت و تسویه حساب همچنین شرایط مختلف معامله مشخص و به امضای طرفین خواهد رسید.
افتتاح حساب بانکی و انتقال سرمایه
ضمن عقد قرارداد خدمات ما ادامه خواهد داشت و در این مرحله شماره مالیاتی برای خریدار تنظیم و اخذ خواهد شد. سپس در یکی از شعب بانک دولتی ziraat ترکیه به نام خریدار و به عنوان سرمایهگذار (خریدار ملک) حساب لیر، دلار یا یورو (بسته به درخواست) افتتاح خواهد شد. پس از افتتاح حساب و گرفتن دسترسیهای لازم برای چک کردن موجودی و انتقال پول از راه دور میتوانید سرمایه نقدی خود را به حساب خود در ترکیه منتقل کنید.
تسویه حساب، انتقال سند مالکیت و تحویل ملک
تسویه حساب و تمامی کارهای انتقال سند مالکیت ملک خریداری شده در یک روز و توسط وکلا با حضور شخص خریدار انجام میشود. اعلام طرفین برای تاریخ حضور ، تسویه حساب و انتقال سند حداقل 3 روز قبل انجام خواهد شد. تمامی موارد از پیش مشخص شده و در قرارداد امضا شده قید شده است.
شروع کارهای حقوقی مهاجرت و اقامت
پس از صدور و دریافت سند مالکیت کارهای اقامت شما و خانواده محترمتان توسط وکلای تیم شروع میشود. در صورت آماده بودن تمام مدارک لازم، میتوان برای حداقل یک هفته بعد، نوبت و قرار بررسی پرونده از اداره مهاجرت گرفت.
دریافت کارت اقامت و پشتیبانی
پس از اتمام جلسه بررسی مدارک در اداره مهاجرت و تایید نهایی، باید یک الی دو هفته تا رسیدن کارت شناسایی (کیملیک) و اجازه اقامت صبر کنیم. کارت از طریق پست ارسال شده و فقط به شخص صاحب کارت تحویل داده خواهد شد.حالا اقامت خود را گرفتهاید و این آغاز زندگی جدید شماست! در تمامی مراحل کار و زندگی همراهیتان خواهیم کرد.