برج شوکا ولنجک

تماس بگیرید
فروش مدرن

4219

شناسه ملک

200 m2

اندازه

شرح

برج شوکا ولنجک

 

برج شوکا ولنجک، نمونه‌ای بی‌بدیل از بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای معماری مدرن و عینیت بخشیدن به زندگی‌ای رویایی در یکی از مناطق خوش آب‌وهوا و آرام تهران است.

گروه مهندسی و مالی لوتوس به مدیریت دژآگاه، با دقت و تعهد خود به عالی‌ترین استانداردهای زندگی شهری، این مجتمع مسکونی را بر روی ۱۷۰۰ متر مربع زمین به اجرا درآورده‌اند.

تجربه‌ای از زندگی رویایی و لوکس در برج شوکا ولنجک

 

این برج متشکل از ۱۰ طبقه مسکونی و ۵ طبقه اختصاص داده شده به مشاعات است که در کل، با ۱۷ طبقه و معماری چشم‌گیر، محیطی زنده و فعالیت‌هایی جذاب برای تمامی اعضای خانواده را تضمین می‌کند.

کل زیربنای ساختمان برج شوکا به ۲۰,۰۰۰ متر مربع می‌رسد و طراحی شده است تا با ۵۷ واحد مسکونی، پاسخگوی سبک‌های متنوع زندگی باشد.

متراژهای مختلف واحدها، که از ۱۳۲ مترمربع تا ۲۰۵ مترمربع با ۲ تا ۳ اتاق خواب طراحی شده‌اند، امکان انتخاب‌های انعطاف‌پذیر برای خانواده‌ها و سبک‌های متفاوت زندگی را فراهم می‌آورند.

علاوه بر واحدهای مسکونی ممتاز، مشاعات برج شوکا، با مساحت تقریبی ۱۰,۰۰۰ متر مربع، شامل Kids Room و Play Room بوده تا کودکان در هر بازه سنی بتوانند دوران کودکی خود را در محیطی مطمئن و بازی‌های سازنده سپری کنند.

مشاورین املاک شمرون هوم با شناخت کامل از فضای بازار و نیازهای مشتریان خود، آماده ارائه خدمات حرفه‌ای برای یافتن واحدی در برج شوکا هستند که به بهترین وجه با شیوه زندگی و نیازهای شما سازگار باشد. انتخاب واحد در برج شوکا ولنجک، فرصتی است تا زندگی‌ای راحت، امن و لوکس را تجربه کنید.

 

شمرون هوم

تماس

آدرس

  • شناسه ملک 4219
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 3
  • اندازه 200 m2

تماس