صال زی زعفرانیه

تماس بگیرید
فروش مدرن

12153

شناسه ملک

400 m2

اندازه

شرح

صال زی زعفرانیه

 

برج باغ صال زی، جواهری در میان مکان‌های دنج زعفرانیه و خیابان فلاحی، یکی از محیط‌های مرغوب و مطلوب برای سکونت در تهران است. شکوه معماری و امکانات رفاهی بی‌نظیر این برج باغ، زندگی اشرافی در فضایی معاصر را عرضه می‌دارد.

به مساحت کلی 12500 متر مربع و با تقسیم‌بندی سخاوتمندانه‌ی فضا، این پروژه میزبان 21 واحد مسکونی است که در 10 طبقه چیدمان یافته‌اند.

در طبقات همکف و اول هر کدام دو واحد با متراژ 250 متر مربع و 3 خواب به نمایش گذاشته شده‌اند و از طبقه دوم تا نهم در هر طبقه دو واحد با متراژ 400 متر مربع جا خوش کرده‌اند.

در نهایت، طبقه دهم به یک پنت‌هاوس 800 متری مجلل با 200 متر فضای روف اختصاصی اختصاص یافته است، مکانی برای تعالی و فرصتی برای تجربه‌ی زندگی در اوج شهر.

مشاعات این مجموعه شامل 500 متر لابی مجلل با سقفی به ارتفاع 9 متر است که به محض ورود حس ابهت را به بازدیدکنندگان القا می‌کند.

علاوه بر این، امکاناتی چون سالن اسپا، مجموعه ورزشی و آبی مجهز به استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، سالن بولینگ، سالن اجتماعات، محوطه‌سازی به دقت طراحی شده و روف گاردن در دسترس ساکنین قرار دارد.

برج باغ صال زی نمایشگر لوکس‌ترین سبک زندگی است و امکان لذت بردن از آرامش و زیبایی را در شلوغی و هیاهوی پایتخت فراهم می‌آورد.

این پروژه محیطی استثنائی برای کسانی است که به دنبال بهترین‌ها هستند و می‌خواهند در مرکزیت تعالی، شکوه و امکانات بی‌پایان سکونت کنند.

 

شمرون هوم

تماس

آدرس

تماس