پارامیس الیت گاردن

تماس بگیرید
فروش مدرن

12112

شناسه ملک

300 m2

اندازه

شرح

پارامیس الیت گاردن

 

پروژه پیش فروش برج پارامیس الیت گاردن، در باغ فردوس سرمایه‌گذاری مطمئن و مجلل‌ترین پروژه منطقه، از آن دسته از طرح‌های برجسته‌ای است که با برخورداری از کلیه امکانات رفاهی و تفریحی لوکس در دل طبیعت بکر باغ‌فردوس، محیطی رویایی برای ساکنین خود فراهم می‌آورد.

از سوی گروه پارمیس و مهندس مهدی خرمی روز، این پروژه با تلاش برای حفظ جایگاه به عنوان سمبلی از تجمل و زیبایی، آغاز به کار کرد و طیف وسیعی از واحدها با متراژهای گوناگون از ۲۲۰ تا ۳۵۰ مترمربع و پنت هاوسی باشکوه با متراژ ۱۴۰۱ مترمربع را ارائه می‌دهد.

۱۶ طبقه شامل ۱۱ طبقه مسکونی و ۵ طبقه مشاعات، همراه با ۱۴۰ پارکینگ راحت و دسترسی آسان به امکاناتی چون استخر، سوناهای خشک و بخار، سالن ورزشی مجهز، اتاق ماساژ، سالن‌های بولینگ و اسکواش، زمین تنیس، سالن اجتماعات و آمفی‌تئاتر را در خود جای داده است.

تجمل و زیبایی مجموعه در لابی با متراژ ۴۰۰ مترمربع و ارتفاع سقف ۹ متر به خوبی خودنمایی کرده، و ارتفاع سقف ۴ متری واحدها فضایی بزرگ و باز را برای راحتی و آسایش ساکنین فراهم می‌آورد.

پارامیس الیت گاردن تعادلی بی‌نظیر بین تمدن شهری مدرن و طبیعت بکر منطقه باغ‌فردوس ایجاد کرده تا محیطی کم‌نظیر برای زندگی با کیفیت و متنوع را به چشم‌انداز زندگی مالکان و ساکنین خود بیافزاید. این برج مسکونی، به معنای واقعی کلمه، مجموعه‌ای است که در آن رفاه و زیبایی به همراه هم رشد کرده و لایه‌ ارتقاء سبک زندگی شهری را به ارمغان آورده است.

 

شمرون هوم

تماس

آدرس

  • شناسه ملک 12112
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اندازه 300 m2

تماس