چهار باغ قیطریه لوتوس

تماس بگیرید
فروش مدرن

12079

شناسه ملک

220 m2

اندازه

شرح

چهار باغ قیطریه لوتوس

 

پروژه “چهار باغ قیطریه لوتوس”، با گستره‌ای نوین و خیره‌کننده، به‌عنوان یکی از معتبرترین ساخت‌وسازهای حوزه مسکن در منطقه قیطریه تهران مطرح می‌شود.

این پروژه با مساحت زمینی بی‌نظیر به وسعت 12,743 متر مربع و مساحت مفید قابل توجهی 58,836 متر مربع، قدمت بلندبالایی در تملک ارائه فضاهای زندگی عملی و منحصر به فرد برای افراد گوناگون جامعه برداشته است.

مجموعه‌ای چشم‌گیر از 276 واحد مسکونی با متراژهایی انعطاف‌پذیر از 140 متر مربع تا 290 متر مربع، پاسخگوی نیازهای متفاوت ساکنان است.

از طبقات 1 تا 7، واحدهایی با ابعاد 150، 190 و 220 متری و از طبقات 8 تا 11، واحدهایی با متراژهای بزرگتر 280 و 290 متری ارائه شده‌اند، همچنین این پروژه با داشتن چهار برج 22 طبقه‌ای که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، منظره‌ای چشم‌نواز و نمایی مدرن به ساکنین خود ارائه می‌دهد.

مشاعات گسترده‌ای به مساحت 95,774 متر مربع، شامل امکانات رفاهی مشترک و مجزا، به این مجموعه مسکونی جایگاهی ممتاز در میان ساختمان‌های مدرن اطراف خود بخشیده است.

گروه سازنده و تیم مهندسی لوتوس با بهره‌مندی از مالکیت زمین، کیفیت و اعتبار ساخت را تضمین کرده و این مجموعه را به‌عنوان نمادی برجسته از پیشرفت و ترقی منطقه مطرح ساخته‌اند.

موقعیت مکانی برتر این پروژه در خیابان سهیل قیطریه، دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی مانند مترو قیطریه، اتوبان‌های صدر و مدرس را آسان ساخته و به فراهم آوردن یک زندگی روان و بی‌دردسر کمک می‌کند.

آغاز این پروژه در دی ماه سال 1399 و برنامه‌ریزی برای تحویل آن در سال 1404، پروژه چهار باغ قیطریه لوتوس را به گزینه‌ای عالی برای سکونت یا سرمایه‌‌گذاری تبدیل می‌کند.

این پروژه، با برخورداری از قدرت پیش‌خرید از یکی از معتبرترین سازندگان منطقه، امنیت و رفاه ساکنین را در آینده‌ای نه‌چندان دور تضمین می‌کند.

 

شمرون هوم

تماس

آدرس

تماس