گرین پارک زعفرانیه 

تماس بگیرید
فروش مدرن

12113

شناسه ملک

400 m2

اندازه

شرح

برج گرین پارک زعفرانیه

 

برج گرین پارک رزیدنس، پروژه‌ای پرطراوت و مدرن در محله‌ی اشرافی زعفرانیه و خیابان ثارالله، تجسمی از رویاهای معماری است که توسط گروه ساختمانی جهانیان بنا نهاده شده و با نقشه‌های طراحی‌شده توسط مهندس محمد مجیدی افتخار تازه‌ای به این منطقه افزوده است.

این مجتمع مسکونی که مطمئن‌ترین گزینه برای پیش فروش به شمار می‌رود، شروع پروژه‌ی خود را در سال 1399 آغاز کرده و در سال 1402 به پایان رسیده است.

با انتخاب برج گرین پارک رزیدنس نه تنها در یک برج 13 طبقه با 9 طبقه مسکونی و 4 طبقه مشاعات زندگی خواهید کرد بلکه 64 واحد مسکونی نفیس تک به تک طراحی و ساخته شده‌اند که در هر طبقه 4 تا 8 واحد قرار گرفته‌اند.

تعداد 200 پارکینگ برای راحتی بیشتر ساکنان تعبیه شده و لابی مجتمع با مساحتی هائل به 1000 متر مربع و ارتفاعی 6 متری فضایی استقبالی شایسته و شکوه‌مندانه را به ارمغان می‌آورد، در حالی که ارتفاع سقف واحدها به 4 متر می‌رسد که فضایی بیشتر و هوایی تازه‌تر برای زندگی به همراه دارد.

4 لاین آسانسور به آسانی جابجایی بین طبقات را فراهم می‌کند. محوطه‌ی لابی به سبک متفاوت و مدرن طراحی شده و لابی‌منِ 24 ساعته به امنیت و آرامش بیشتر کمک می‌کند.

سالن اجتماعات بزرگ و مجهز، مشاعات آبی کامل از جمله استخر، سونا و جکوزی، سالن‌های ماساژ، جیم بانوان و آقایان، بیوتی سالن، امکانات تفریحی نظیر اسکواش، بولینگ و گیم روم، اتاق بازی کودکان، سالن یوگا و روف گاردن 4 فصل همگی اعضایی از این مجموعه‌ی تفریحی و رفاهی هستند که زندگی در گرین پارک را متفاوت ساخته است.

متراژ واحدها از 170 تا 400 متر متغیر است تا نیازهای مختلف سبک‌های زندگی و ترجیحات فضایی افراد را برآورده سازد. زندگی در برج گرین پارک رزیدنس به معنای بهره‌مندی از بهترین‌های زندگی شهری معاصر است، جایی که عناصر طبیعت با مدرنیته‌ی مصنوعی در هم تنیده شده‌اند.

 

شمرون هوم

تماس

آدرس

تماس