گونش اولر آنکارا

تماس بگیرید

11734

شناسه ملک

شرح

گونش اولر آنکارا

منطقه گونش اولر آنکارا آپارتمان های فروشی درآلتین داغ، آنکارا واقع شده اند. گونش اولر یک منطقه مسکونی در حال توسعه و پرتقاضا در آنکارا است. این منطقه دسترسی آسان به مرکز شهر را با داشتن گزینه های مناسب برای حمل و نقل فراهم می سازد. آلتین داغ شرایط محیطی خوبی را برای افرادی که به دنبال خرید آپارتمان در آنکارا هستند فراهم می سازد.

آپارتمان های لوکس در آنکارا در فاصله ی پیاده روی چند دقیقه ای از امکانات اجتماعی و روزمره مانند مغازه ها، مدارس، بانک ها، مراکز بهداشتی، بازارهای خیابانی، مراکز خرید و غیره واقع شده اند. این واحد ها ۱.۵ کیلومتر تا شهربازی آلتین پارک، ۶.۵ کیلومتر تا ایستگاه قطار آنکارا ، ۷.۹ کیلومتر تا مرکز حلال احمر، 11.1 کیلومتر تا چانکایا آتاکوله و 21 کیلومتر تا فرودگاه اسن بوغا فاصله دارند.

پروژه جدید شامل یک بلوک 19 طبقه، یک پارکینگ سرپوشیده برای هر واحد، زمین بازی کودکان و واحد های تجاری و بازار تازه توسعه یافته است.

آپارتمان ها دارای پلان معماری استاندارد با یک اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه جداگانه، 2 حمام و 2 بالکن هستند. آپارتمان های نوساز مجهز به ویژگی های خوبی از قبیل لوازم آشپزخانه، کفپوش لمینت و کفپوش ضد آب هستند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تماس یا پیام در واتس اپ بدهید.

 

آقای امیرانی مدیر پروژه 09122969193

تماس در واتس آپ

 

آدرس

تماس