ژوان پارک ولنجک

تماس بگیرید
فروش مدرن

65

شناسه ملک

220 m2

اندازه

شرح

ژوان پارک ولنجک

 

ژوان پارک ولنجک: معماری مدرن و زندگی امروزی در قلب تهران

مجتمع مسکونی ژوان پارک ولنجک، معجزه‌ای معماری ایستاده بر تپه‌های زیبای ولنجک، منطقه‌ای اعیان‌نشین در تهران، حکایت از ترکیب هنر معماری و زندگی مدرن دارد. طراحی‌شده توسط افشین حجت، یکی از آرشیتکت‌های برجسته کشور، و ساخته شده تحت نظر سازنده محترم، رضوی، این مجتمع بر فضایی به مساحت ۲۰۷۷ متر مربع همت گماشته و با زیر بنای کلی ۱۴۵۱۰ متر مربع، نشان از حجم و عظمت آن دارد.

مجتمع ۱۶ طبقه ژوان پارک به ۱۱ طبقه مسکونی و ۳ طبقه زیرزمینی تقسیم شده است. چهارطبقه پایینی میزبان ۴۲ واحد آپارتمانی است که متراژهای گوناگونی از ۱۵۸ تا ۵۳۷ مترمربع دارند، دقیقاً برای تطابق با سلیقه‌های مختلف و نیازهای فضایی متفاوت طراحی شده‌اند. واحدهای وسیع‌تر پنت‌هاوس‌هایی به مساحت ۵۳۷ و ۵۷۰ مترمربع هستند که لوکس‌ترین سبک زندگی را تداعی می‌کنند.

این مجموعه دارای امکاناتی چون سالن ورزشی مدرن به مساحت ۱۶۰ مترمربع، استخر با مساحت ۲۰۰ مترمربع، ۹۱ واحد پارکینگ، و مساحت ۵۸۱۴ مترمربعی اختصاص داده شده به مشاعات است. سبک نمای مدرن همراه با مصالح مصرفی شیک مانند چوب، سنگ و فلز، همچنین نمای شیشه‌ای بزرگ که فشرده‌ای از نور و فضا را به وجود می‌آورد، همگی دست به دست هم داده تا مجتمع مسکونی ژوان پارک را به یک جواهر در میان مجتمع‌های مسکونی تهران تبدیل کنند.

ژوان پارک با سیستم هوشمند، روف گاردن، نورپردازی مهندسی شده نما، سالن اجتماعات، فضای سبز، لابی با ارتفاع ۶ متر و سایر امکاناتی چون سونا، جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، دوربین‌های مداربسته، اینترنت پرسرعت و باربیکیو، استانداردهای زندگی لوکس را به چالش کشیده است.

مشاورین املاک شمرون هوم، که نامی آشنا در صنعت املاک منطقه ولنجک هستند، همواره آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی برای پیدا کردن خانه‌ی ایده‌آل شما هستند. تماس بگیرید و بیشتر درباره ژوان پارک و زندگی درمیان عظمت و زیبایی‌های آن بیاموزید

 

مشاورین املاک شمرون هوم

تماس

 

آدرس

  • شناسه ملک 65
  • قیمت تماس بگیرید
  • نوع ملک
  • وضعیت ملک ,
  • اتاقها 3
  • اندازه 220 m2

تماس